My Total Visitor

free hit counters

Wednesday, November 3, 2010

地球与月


过了一年
回到原点
在这大圈
绕了一圈

原以这圈
会有终点
逃不出去
我才发现
对你我还
存有爱恋

一年以过
又来一年
我还一样
坐在原点

何时才能
逃出这圈
机会来了
也不眷恋

不想逃走
只想兜圈
不想改变
只想留恋

在这凡间
唯独你能
让我如此
空坐窗前
朝暮想念

在这圈圈
你在中间
你是地球
我是皓月

-By: Mr.Khor-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...